Issue
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Aquellos autores/as que tengan publicaciones con esta revista, aceptan los términos siguientes:
- Los autores/as conservarán sus derechos de autor y garantizarán a la revista el derecho de primera publicación de su obra, el cuál estará simultáneamente sujeto a la Licencia de reconocimiento de Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) que permite a terceros compartir la obra siempre que se indique su autor y su primera publicación esta revista.
- Los autores/as podrán adoptar otros acuerdos de licencia no exclusiva de distribución de la versión de la obra publicada (p. ej.: depositarla en un archivo telemático institucional o publicarla en un volumen monográfico) siempre que se indique la publicación inicial en esta revista.
- Se permite y recomienda a los autores/as difundir su obra a través de Internet (p. ej.: en archivos telemáticos institucionales o en su página web) antes y durante el proceso de envío, lo cual puede producir intercambios interesantes y aumentar las citas de la obra publicada. (Véase El efecto del acceso abierto).
Multidisciplinary methods and perspectives for a more inclusive education
Corresponding Author(s) : Alejandro Urieles Guerrero
alejandrourieles@mail.uniatlantico.edu.co
Revista Cedotic,
Vol. 9 No. 1 (2024): Multidisciplinary methods and perspectives for a more inclusive education
Abstract
Today we find ourselves facing an extremely changing social reality that has thrown us into a multipolar, multicultural and heterogeneous
world that forces the actors involved in education to formulate multidisciplinary, epistemic, pedagogical and methodological curricular
perspectives in accordance with the demands and challenges of a increasingly multisystemic, intercultural, inclusive and interconnected
world. In that sense, the Faculty of Education of the Universidad del Atlántico is pleased to present volume 9, number 1 of 2024,
entitled Methods and multidisciplinary perspectives for a more inclusive education in which our readers will be able to find a diverse
selection of research that They represent the global trend of addressing the multidisciplinary perspective of inclusive education in the
educational field.
world that forces the actors involved in education to formulate multidisciplinary, epistemic, pedagogical and methodological curricular
perspectives in accordance with the demands and challenges of a increasingly multisystemic, intercultural, inclusive and interconnected
world. In that sense, the Faculty of Education of the Universidad del Atlántico is pleased to present volume 9, number 1 of 2024,
entitled Methods and multidisciplinary perspectives for a more inclusive education in which our readers will be able to find a diverse
selection of research that They represent the global trend of addressing the multidisciplinary perspective of inclusive education in the
educational field.
Urieles Guerrero, A. (2024). Multidisciplinary methods and perspectives for a more inclusive education. Revista Cedotic, 9(1), 9-12. https://doi.org/10.15648/cedotic.1.2024.4057
Download Citation
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)BibTeX
References
References
Meriño Córdoba, V, Martínez Meza, E, Antúnez, Á y Martínez de Meriño, C. (2018). Gestión del Conocimiento Perspectiva Multidisciplinaria Volumen IX. Universidad Politécnica Territorial de Falcón Alonso Gamero y Universidad Sur del Lago de Maracaibo Jesús María Semprúm.